Aleacorp

Thursday, April 23, 2009

ADS4BUCKS.COM

Ads4bucks Sekarang?
Posted by: Fatin Pauzi

Salam…
Pengumuman penting yang dibuat oleh blog Ads4bucks pada 21 April 2009 yang lalu, banyak menimbulkan ketidakpuasan hati pelbagai pihak, terutamanya, ahli-ahli Ads4bucks. Rilek. Jangan cepat melatah. Be profesional. Sebelum korang semua mula menuduh yang bukan-bukan, menarik “handbrake” atau apa jua jenis pemberontakan terhadap Ads4buck, korang perlu mengenalpasti dahulu sebab musabab di sebalik peraturan baru dan tegas yang telah ditetapkan oleh Ads4bucks.
Apa yang aku tahu, syarat baru yang paling membuatkan ahli-ahli Ads4bucks tidak senang duduk ialah syarat ke-4 iaitu :
4) Akaun yang tiada melakukan penajaan untuk sekurang-kurangnya 3 akaun dalam tempoh 3 bulan berturut-turut adalah di anggap tidak aktif dan akaun anda akan di bekukan serta merta. Untuk di buka semula maka Penalti akan di kenakan.
Untuk pengetahuan korang, alasan Ads4bucks mewujudkan peraturan sedemikian adalah kerana pihak Ads4bucks tidak ingin wujud ‘ahli kongsi tidur’ di dalam perniagaan ini. Kalau korang nak tahu, belambak ahli Ads4bucks yang hanya parking nama sahaja di dalam network , kemudian meletakkan downline-downline yang aktif di bawah network mereka, dan seterusnya duduk goyang kaki sahaja menunggu komisyen mereka masuk. Apa yang paling ’syok’nya, komisyen yang mereka perolehi adalah HASIL USAHA & KERJA KERAS PARA DOWNLINE MEREKA!!! Korang rasa, adilkah sume ni? Apa yang mereka tahu, setelah akaun Ads4bucks mereka mencecah ratusan us dollar, kerja mereka hanya withdraw amount tersebut dengan senyum yang melebar ke telinga.
senyum orang malas & mengambil kesempatan terhadap orang lain.
Dan mengenai penalti yang paling meng’hot’kan korang semua, apa yang tahu setelah melakukan kaji selidik dari pihak Ads4bucks, akaun korang memang akan dibekukan serta merta sekiranya korang tidak aktif melakukan penajaan sekurang-kurangnya 3 akaun dalam masa 3 bulan. Ini bermakna, korang tidak dapat melakukan sebarang e wallet withdrawing ataupun transferring sepanjang tempoh akaun korang dibekukan. Dan, sebaik sahaja korang telah mula menaja kembali dalam tempoh masa akaun korang di’hold’, pihak Ads4bucks akan mengaktifkan akaun korang semula serta merta dan akaun korang boleh berfungsi seperti biasa.
Kenapa korang nak tuduh Ads4bucks melakukan penindasan setelah wujud syarat seperti ini? Bagi aku, tanpa syarat inilah, kita akan terus ditindas tanpa kita sedari pun! So, GIAB (Genius In A Box) bukan sahaja think inside the box, but there are also think outside the box! So, tak perlulah nak terus melatah, nak terus menfitnah, nak tuduh2 GM punya idealah, nak tarik handbrake la. Cuba siasat dahulu di sebalik semua perubahan yang dilakukan Ads4bucks. Perubahan tersebut lebih kepada untuk membangunkan Ads4bucks. Cuba letakkan sikap positif sebelum bertindak secara emotional. Aku tahu, korang sume manusia, ada emosi, but you have brain lah. Brain is not located at kepala lutut, kan? So, be just like Ads4bucks. They are not only genius inside the box, but they are also think outside the box. Any comment?

Terima Kasih to fatin for your authorise to foward this massage at this blog.

No comments:

Post a Comment