Aleacorp

Monday, April 20, 2009

Ads4bucks.com

TESTIMONI AHLI

Berikut sedutan beberapa testimoni ahli ads4bucks mengenai Bio-energy card.

Bio-Energy Power
Daripada: Shafiq
Email:
shafiq_legend@yahoo.com
Tarikh: Rabu, 04 Mar 2009

Saya sering sakit belakang walaupun usia masih muda dan amat skt apabila selesai bersukan. tetapi selepas menggunakan bio-energy..sakit belakang sdh semakin kurang.alhamdullialah.. kini sy dpt bdn yg sihat dan dpt juga menjana pendapatan dengan ads4bucks


Sakit Sendi Dan Tumit
Daripada: Luvly_Cake
Email:
fafau_fouzone@yahoo.com
Tarikh: Sabtu, 14 Mar 2009

Salam, syukur dgn nikmat ALLAH...memberi kita ruang pada saya berkongsi pegalaman setelah meguna bio energy card,sakit sendi yg saya alami selama ini telah berkurangan ,dan bila saya bangun pagi badan rasa segar tidak letih n sakit lagi. terima kasih pd kawan saya yg memperkenalkan ADS4BUCKS ini


Memang Menakjubkan sekali Kad Bio Energy ini
Daripada: Khairul Anwar Bin Ahmad
Email:
khairulanwarahmad@yahoo.com
Tarikh: Isnin, 16 Mar 2009

Pada mulanya saya memang tidak percaya kepada semua ini. Apabila ianya berlaku pada diri saya, saya telah terbuang air kecil sebanyak 9 kali dalam jarak setengah jam. Selepas dari itu badan saya kembali cergas.Untuk pengetahuan anda. saya mengalami sakit dalam sejak dari kecil lagi tiadaubat yang boleh ubati, setelah Abang Din memberi 2 Kad minuman selepas itu, apa yang terjadi... keesokan harinya saya pergi jumpa doktor pakar untuk dapat rawatan susulan didapati tiada lagi penyakit ini.Doktor sendiri pelik apatah lagi anda
.

No comments:

Post a Comment