Aleacorp

Tuesday, May 19, 2009

TESTIMONI BIO ENERGY CARD
















Bio-Energy Hebat





Daripada: En. Basri Bin Omar - Klang
Tel: 016 512 5398
Tarikh: Isnin, 04 Mei 2009

Saya adalah penghidap penyakit yang dinamakan 'Septic Atherities' iaitu sakit di bahagian sendi tulang (lutut). Penyakit ini saya hidapi semenjak tahun 2004, dan doktor mengesyorkan supaya saya melakukan pembedahan tetapi saya tidak bersetuju dan saya minta dikeluarkan dari hospital. Setelah itu saya hanya merawat penyakit saya dengan menjaga pemakanan saya. Kesan dari penyakit ini membuatkan saya hilang upaya kekal dan disahkan sebagai Orang Kurang Upaya oleh Jabatan Kebajikan Masyarakat. Berbekalkan hati yang cekal, saya berusaha melawan penyakit saya tanpa bantuan ubat-ubatan. Saya hanya mampu berdiri selama 5 minit. Selepas itu saya akan hilang imbangan dan rebah. Ini membuatkan saya menghadapi masalah untuk menjalankan rutin harian saya. Sebulan yang lalu, seorang rakan memperkenalkan kepada saya Ads4Bucks Bio-Energy Card. Saya langsung tidak mempercayai dengan apa yang diperkatakan mengenai kad ini. Bagi saya ia hanyalah sekeping kad biasa dan tidak akan ada kena megena dengan kesihatan manusia! Tapi setelah mendapat penerangan terperinci dari kakitangan syarikat, saya mula mencuba untuk memaksimakan penggunaan kad tersebut dengan minum air Bio-Energy Card dan mula meletakkan kad tersebut di dalam dompet saya. Hasilnya dapat saya lihat dalam tempoh seminggu, lutut saya tidak lagi merasai kesakitan yang telah lama saya hadapi dan sekarang saya bukan setakat boleh berdiri lebih dari 5 minit, malah mampu untuk berlari! Syukur Alhamdulilah. Terima kasih kepada rakan saya, En. Sharil Noli yang telah memperkenalkan kad ini kepada saya. Dan terima kasih juga kepada GIAB Resources Sdn. Bhd. kerana memasarkan kad ini.

No comments:

Post a Comment